SPG

SPG مخفف شده ی بازی نویسی و برنامه نویسی و خوانندگی به انگلیسی

SPG

SPG مخفف شده ی بازی نویسی و برنامه نویسی و خوانندگی به انگلیسی

راستش من یه کسی هستم که عاشق کامپیوتر و برنامه نویسی و... هستم. و چند سالی هم هست جدیدا عاشق خوانندگی شدم و تصمیم هم جدی هست که یه روزی یه کسی بشم برا خودم. خب من امسال بعد مدرسه ها برنامه نویسی و خوانندگی و بازی نویسی کار میکنم و اگه تنوستنم کاری انجام بدم یا یاد گرفتم برا تون آموزش رایگان چه تصویری چه هر جور دیگه می زارم. به شرطی که از من حمایت کنید حتی با یک نظر...(من بیشتر سعی میکنم که آموزش تصویری بزارم اگه بشه چون خیلی بهتره!)

بایگانی
پیوندها

برای برنامه نویسی از کجاشروع کنیم؟!

جمعه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۰۴ ب.ظ

Android

سلام دوستان عزیزم برای برنامه نویسی ما به چند تا چیز نیاز داریم.

1- برنامه و نرم افزار های مورد. (اگه تو هم مث من گیج شدی بین این همه برنامه برای برنامه نویسی من  بت برنامه ی گوگل سازنده ی خود آندروید رو بهت پیشنهاد می دم!(آندروید استودیو)  برای دیدن کامل لطفا به ادامه مطلب بروید.

2-آموزش! آموزش رو می تونید در سایت های معتبر ببیند که چند تا  رو آدرس سایت شون رو میزام خب مورد اول سایت: 

آندروید کد(کلیک کنید) 

و در سایت دوم کافیه فقط  آموزش برنامه نویسی رو سرچ کنید که آموزش برنامه نویسی رایگان به صورت کلیپ جلوی چشمان تان ظاهر می شود :) 

آپارات (کلیک کنید)

خب لینک برنامه هایی که نیاز دارید به همراه آموزش:کلیک کنید

لینک درست شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی