SPG

SPG مخفف شده ی بازی نویسی و برنامه نویسی و خوانندگی به انگلیسی

SPG

SPG مخفف شده ی بازی نویسی و برنامه نویسی و خوانندگی به انگلیسی

راستش من یه کسی هستم که عاشق کامپیوتر و برنامه نویسی و... هستم. و چند سالی هم هست جدیدا عاشق خوانندگی شدم و تصمیم هم جدی هست که یه روزی یه کسی بشم برا خودم. خب من امسال بعد مدرسه ها برنامه نویسی و خوانندگی و بازی نویسی کار میکنم و اگه تنوستنم کاری انجام بدم یا یاد گرفتم برا تون آموزش رایگان چه تصویری چه هر جور دیگه می زارم. به شرطی که از من حمایت کنید حتی با یک نظر...(من بیشتر سعی میکنم که آموزش تصویری بزارم اگه بشه چون خیلی بهتره!)

بایگانی
پیوندها

روت آندروید رایگان به صورت آسان (اختصاصی)

شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۰۰ ب.ظ

سلام تا حالا شده بخواین از یه برنامه ای استفاده کنید نیاز به روت داشته باشه خب روت یک قابلیت هست که دستتون رو باز میکنه! و محدودیت های سیستم عامل تون رو از بین می بره. (دیدن کامل در ادامه مطلب)

خیلی ها میرن بیرون هزینه میکنن با 10-20 تومان گوشی شون رو روت میکنن. بعضیام زرنگ هستن خودشون گوشی شون رو روت میکنن. بنده گوشیم سامسونگ Core2 هستش و روت کردنش کار اصلا راحتی نبود!. خب من دنبال خیلی برنامه گشتم و همه رو تست کردم تا... به برنامه ی کینگ روت رسیدم. البته در بعضی گوشی ها هم هست که باید فایل مربوط به گوشی و... رو دانلود کنید اما این روش رو استفاده کنید. 

1- برنامه  کینگ روت رو از اینجا دانلود کنید.

2- برنامه ی چیز شکن تون رو روشن کنید.

3- صبر کنید تا صد در صد بشه. تموم شد گوشی تون روت شد به صورت کاملا رایگان بدون صرف هیچ پولی!

4- درصورتی که گوشی تون به هر دلیلی روت نشد در قسمت نظرات اعلام کنید یا از ارور یا مشکل پیش اومده عکس بگیرید و بفرستید.

نکته: در صورتی که گوشی تون ضمانت نامه یا گارانتی دارد ممکن است با این روش گارانتی یا ضمانت نامه ی آن باطل شود! درصورت خرابی گوشی به هر دلیل که احتمال آن یک در میلیون هست ما مسئولیتی نمی پذریم!  

نظرات  (۱)

عالی بود
پاسخ:
مرسی دوست عزیز.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی