SPG

SPG مخفف شده ی بازی نویسی و برنامه نویسی و خوانندگی به انگلیسی

SPG

SPG مخفف شده ی بازی نویسی و برنامه نویسی و خوانندگی به انگلیسی

راستش من یه کسی هستم که عاشق کامپیوتر و برنامه نویسی و... هستم. و چند سالی هم هست جدیدا عاشق خوانندگی شدم و تصمیم هم جدی هست که یه روزی یه کسی بشم برا خودم. خب من امسال بعد مدرسه ها برنامه نویسی و خوانندگی و بازی نویسی کار میکنم و اگه تنوستنم کاری انجام بدم یا یاد گرفتم برا تون آموزش رایگان چه تصویری چه هر جور دیگه می زارم. به شرطی که از من حمایت کنید حتی با یک نظر...(من بیشتر سعی میکنم که آموزش تصویری بزارم اگه بشه چون خیلی بهتره!)

بایگانی
پیوندها

پلی استیشن 4 یا ایکس باکش وان

خب دوستان سلام گفت یک راهنمای خرید بزارم بین  کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان ببیند برای انتخاب اون ها باید به چند نکته توجه کنید! برای مشاهده ی مطلب کامل رو ادامه مطلب کلیک یا تاچ کنید.

1- بازی های انحصاری بازی هایی که برای یک کنسول منتشر می شوند و برای کنسول دیگر منتشر نمی شوند! ولی ایکس باکس با این تفاوت که برای ویندوز بازی هاش منتشر میشه چون سازنده ی هردو مایکروسافت هست.

بازی های انحصاری

2- قدرت و  کیفیت بیشتر تصویر و فریم ریت بیشتر و گرافیک بیشتر(1080p)  و . یا کیفیت تصویر کمتر (720p) در بعضی بازی و فریم ریت یکسان نداشتن.

قدرت + گرافیک بیشتر +فریم ریت بیشتر+ کیفیت تصویر (1080p)  کیفیت تصویر  کمتر (720p) +و گرافیک کمی کمتر البته افت فریم هم هست :) در بازی های جدید جای حرفی ندارد!

قدرت پلی استیشن در مقابل ایکس باکس وان

3- کینکت و پی اس کمرا

کینکت یک دوربین که بازی های مخصوص به خودش رو داره مثلا بازی هایی مثل رقص رو می زارین تو دستگاه و اجرا میکند و جلو کینکت می رقصید :) بعد تو بازی هم کارکتر یا همون شخصیت درون بازی شروع به رقص میکنه! در بازی های جنگی خیلی کیف میده دیگه خودتون فکرشو بکنید. و می تونید کنسول رو باشه خاموش روشن کنید اما ممکنه 15 ثانیه طول بکشه!

 کینکت مال ایکس باکس وان اما پی اس کمرا مال پلی استیشن 4 که بعضی از منبع ها میگن کیفیت کینکت بیشتره.

منیو 


منیو پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان


منیو جایی هست که همیشه باش سرو کار دارین اگه باش راحت نباشین چه فایده منیو ایکس باکس وان مث کاشی های ویندز 8.1 طراحی شده ولی مال پلی استیشن کاملا ساده  راستی اینو بگم که می تونید برای هر دوتا تم دانلود کنید و خیلی زیبا تر از الانش کنید و آیکون و.. رو تغییر بدین.

سخن آخر : اگه بهترین تجربه ی بازی های با گرافیک نسل جدیدو انحصاری های محشر  رو بدون هیج نقص و... میخوان

 پلی استیشن 4 رو توصیه میکنم. ولی اگه کینکت باکیفیت تر و بازی های حرکتی بیشتر و به بازی هایی مثل هیلو 5 و... 

علاقه دارین من به شما ایکس باکس وان رو توصیه میکنم.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی